Saturday, January 26, 2008

Stickningen fortskrider, thermal växer långsamt men säkert.

2 comments:

Dödergök said...

Du har ju kommit långt ju! Och jag är så avundsjuk, jag vill också.
Idag kom iaf mitt gröna alpaca som ska bli en hålmönstrad kofta, men efter den blir det nog en Thermal.

Thepas said...

Jag såg av en slump att du angett att du jobbar med annonsering... På vilket sätt? Möjligtvis i reklambranchen? Tolkar jag det förresten rätt om jag läser att du har barn? Det finns (som det verkar) väldigt få unga kvinnor i min branch i den här staden och de som har barn är ännu färre. Det är inte bättre än att man känner sig lite ensam bland alla män och starka kvinnor i 45-årsåldern. Nu har ju jag visserligen ett bonusbarn och inget eget på heltid men mentalt är jag mer mamma än inte nuförtiden.

Nu är det säkert så att du inte alls jobbar inom reklambranchen och inte alls har barn och jag har svamlat i flera minuter...