Tuesday, July 1, 2008

Ryktena om min död är starkt överdriven


Hej alla kära stick-vänner!
Jag lever, jag stickar bara inte så mycket. Jag har roat mig med att flytta, samt besöka Norrköping, Mallorca och Falun, i den ordningen. Nu jobbar jag, och har därmed tid att blogga (och förhoppningsvis sticka...). Är det inte lite konstigt att ha så mycket att göra på sin semester att inte stickningen hinns med? Det borde ju vara tvärtom.

Den gröna spetssjalen är klar nu, och jag är nöjd nöjd nöjd! Ska fotografera så snart jag hinner (återigen, ständigt denna brist om tid, det gillar jag inte).

Bilden är från en sjö i Dalarna, där var det fint och lugnt och gott om tid.

2 comments:

Dödergök said...

I Dalarna finns det gott om tid, bara man vet var man ska leta, hemma hos mig under mitt äppelträd brukar man tex kunna hitta lite. Det är det som jag gillar med dalarna. :)

Monica Hansen said...

Vill du vara med och blogga om deckare?

http://deckarebloggen.blogspot.com/