Tuesday, August 12, 2008

Luddiga visioner

Äntligen!
Min stickinspiration är tillbaka! Stickningen har legat på is ett tag, till förmån för kärlek, tv-spel och sommar. Lusten att sticka har inte infunnit sig, eventuellt beror detta också på att det har varit runt 30-40 grader de senaste veckorna. Sedan började det regna och jag fick syn på february lady sweater. Insåg också att jag totalt glömt bort Laminaria, som alla verkade sticka i våras, men som jag ännu inte påbörjat. Garn finnes, så nu är det stickning som gäller!

1 comment:

Stick-smurf said...

Hej!

Tack för din kommentar på min blogg! Jag är jättenöjd med min Lady.
Jag tyckte inte att den blev trång i ärmarna, men i orginal är dom ju ganska vida. Det går ju dessutom att blocka ärmarna ganska hårt om man tycker det ser smalt ut. Ska bli kul att se din så småningom! Hör av dig igen om du har några frågor!

/Linda