Wednesday, June 23, 2010

Min drömlägenhet

Hallen ska vara stor och ljus

Köket ska såklart vara original från 50-talet (30-talet går också bra)

Jag gillar vardagsrum som är vackra och lugna men samtidigt fyllda mer roliga detaljer. Så vill jag bo!

Ett sånt här fönster borde alla lägenheter ha!

Arbetsrummet måste vara ganska avskalat så man kan jobba bra...

...men samtidigt ska det finnas förvaring för alla mina projekt

I Badrummet finns ett vackert badkar och jag ska ha massa tid till att bada i det.

Jag tror att man sover bra i ett sånt här sovrum!

Och mina framtida barn leker snällt i det här rummet.

Gästerna får bo här inne.

Balkongen får hemskt gärna se ut såhär!

7 comments:

Anonymous said...

Hojta om du hittar två såna här bostäder, för jag vill oxå ha en! ;) /Sofia

HomeRiver said...

Hoppas att ivarje fall delar av det blir en sanndröm!

miaring said...

Jag kan ta ett sånt underbart vackert fönster! Helt underbart!

Elin said...

jag vill också ha det där fönstret. och gästrummet.. egentligen allt fast plus x antal många växter!

Tyg och otyg said...

Vilken rolig idé! Det ser väldigt hemtrevligt ut. Ungefär så skulle jag också kunna tänka mig att bo. Fast det måste vara världens största lägenhet typ. :)

Sillen stickar said...

Jag flyttar gärna in hos dig i ditt drömhem:)
Glad Midsommar!

rosmariin said...

Vi är många som delar din lägenhetsdröm. Jag gillade mest badrummets gröna kakelväggen. Och soffan i vardagsrummet. Hoppas att du ska flytta dit snart. Du stickar underbara sjalar, helt underbara! Ha en trevlig sommar!