Tuesday, August 17, 2010

Esther


Idag åker vi och lämnar Esther hos hennes fosterföräldrar för det närmsta året. Det känns som att mitt hjärta ska gå i tusen bitar bara vid tanken på att vara utan henne ett helt år. Jag vet ju att hon kommer få det jättebra hos min bror och hans familj, med ett helt hus att leka i och två barn att gosa med, men ändå... ont i hjärtat gör det!

Efter det åker vi direkt upp till Söderköping och Norrköping för att umgås med Andreas familj och slappa i deras sommarstuga. Jag har jobbat min sista dag den här sommaren och tänker ha en riktig semestervecka innan skolan börjat igen! Så det blir lite bloggtystnad den närmsta veckan, jag tar inte med datorn.

4 comments:

MamaCami said...

so cute!!!

Emma said...

Oj, jösses, jag förstår att det är svårt att lämna en sån liten en :)

Saras pyssel said...

Jag förstår att hjärtat krossas av att lämna en sådan sötnos i ett år! Stackare!

Sunna said...

så bedårande söt men hoppas allt blir bra