Friday, February 11, 2011

Denna vecka, ett liv

I alla fall när det gäller mitt humör. Upp och ner går det! I Sverige skyllde jag allt på ljuset/mörkret/vädret, men här är det alltid ljust och soligt så det funkar liksom inte. Här skyller jag allt depp på Sverigelängtan istället.

dag 41
Inte har jag tagit kort till fotoprojektet heller. dag 40 blev det ingen bild alls, istället får det bli två bilder från dag 41 för då var jag i alla fall utanför dörren och åt lunch.
Bild från Andreas kamera med nån app som gör bilden gammal.

Dag 41
Såhär såg jag ut efter lunchen när jag tvingade Andreas att ta kort på mig. Glad skit!

dag 42
Idag har jag mösat omkring i den här outfiten. Tur att det är en stickblogg och ingen modeblogg det här.

Nu har jag i alla fall duschat, festat till det med att raka benen och dragit på mig en ren klänning. Dra dock inga förhastade slutsatser, det är pizza och film som gäller ikväll.

3 comments:

Emmas dagar said...

Jag får erkänna att jag erbjuder mycket garnpyssel till Tösen. Det ligger ju nära till hands :-)

Killmamman said...

prickigt är bäst!

Bajsugglan said...

Pizza och film är bra grejer!