Tuesday, February 1, 2011

Idag saknar jag Esther

Galet mycket saknar jag Esther, den finaste katten i världen. Hon bor hos min bror nu, vi ville inte flytta ner henne utan att veta hur länge vi skulle stanna här. Nu lutar det åt att vi kommer hem till Sverige igen till hösten, och då flyttar hon hem till oss igen.

Jag får lite rapporter om henne då och då, tydligen är hennes nuvarande favoritplats i mina brorsdöttrars dockbarnvagn. Hon hoppar upp självmant och sen kör de runt henne i den. Hon är helt klart en snäll katt!

5 comments:

Saras pyssel said...

Hon är också en fantastiskt söt katt och jag förstår att du saknar henne!

Anna said...

hej otroligt söt katt. vi har två katter och jag förstår din saknad, jag skulle inte vilja vara utan våra katter.

Dödergök said...

Jag förstår verkligen att du saknar henne. Vi har bott i sär med våra katter i tre månader och det känns jätte bra nu när vi äntligen kan bo tillsammans igen.

Lottage said...

Fått för mig att jag känner en på-avstånd-samhörighet med dig. Kanske för att jag vill sticka lika fint som du och att jag nu stickar och virkar ungefär så där fint som du gjorde precis när du började. När det dessutom visar sig att du har en katt som är ungefär som min (dvs unikt trevlig) blir jag övertygad och bortser från att den precis färdiga benvärmaren i finfint alpaca blev för lös i formen.

Killmamman said...

gud så söt. skulle sakna ihjäl mig efter min katt om jag lämnade bort henne. fin din blogg har blivit!