Tuesday, March 29, 2011

Fortsättning på nördtemat

Dag 87
Igår kom Little Big Planet 2 hem till oss. Älskar det spelet! Den här banan var den hittills finaste, med tårtpappersblommor och kakor som man kunde skjuta iväg. Och min sackboy har två stickor i håret!
Jag har fotat av vår tv, därav den något märkliga bild-kvaliteten. Men det var den enda bild jag tog igår och den symboliserar dagen rätt bra.
Dag 86
I söndags hade vi hejdå-brunch för Martin som ska flytta till Barcelona. Jag brukar inte vara så förtjust i pannkakor, men den här amerikanska varianten med nutella och frukt på var sjukt god!
Nörd-delen i den här bilden är Andreas tröja. Sheldon for president!

2 comments:

hanna said...

åh!!! var är den där tröjan köpt?! skulle vilja köpa en till min sambo, han fyller år i april och älskar sheldon :D

Clara said...

Ja, visst är tröjan fin! Den är köpt i en affär här i Madrid, men jag har sett att den även finns på ThinkGeek: http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/unisex/popculture/

Där finns massor med andra snygga tröjor också, jag har dock aldrig beställt (än) så jag vet inte riktigt hur det är med frakt och så. Lycka till med presenten!