Thursday, December 13, 2012

All I want for christmas is planekonomi

Men eftersom att det där med ett nytt ekonomiskt system verkar dröja så önskar jag mig lite konsumtionsprylar också. Fast egentligen önskar jag mig nästan bara saker till bäbisen (alltså pengar till saker till bäbisen, till trista saker som skötbord och roliga saker som vagn). Men OM jag nu skulle få önska mig saker till mig själv, då önskar jag mig detta!

Postern Up från Fine little day, en kopp med gul prick från Camilla Engdahl, En svart laptop-kånken, svarta tunna yllesockar, Blundtstone i strl 37,5, 1/2m gult elefanttyg i lin och några böcker om mat, stickning och vårt ekonomiska system.
Den fantastiska boken All I want for christmas is planekonomi har jag köpt till mig själv, annars hade jag önskat mig den också för den är så sjukt jävla bra.

Och så fortsätter jag klappa lite på min tidiga julklapp fårskinnet! Blir fortfarande glad varje gång jag ser det.

No comments: