Saturday, March 23, 2013

Livet genom instagram

Just nu är ju bloggen lite halvsporadiskt uppdaterat (och jag är usel på att svara på kommentarer, förlåt!) men däremot är jag desto mer aktiv på instagram. Tycker ni att bilder på Astrid är det absolut tristaste som finns är det ingen idé att ni lägger till mig där dock, det blir ju av naturliga skäl mest bilder på henne :). Men lite bilder på annat blir det också, och till och med en och annan bild på stickning! Mitt användarnamn där är clarasofiafalk.

Nu har också halva tiden med Astrids Frejkakudde gått, bara tre veckor kvar med höftskena! Hurra! Hon störs inte alls av den, men det ska bli så otroligt skönt att slippa krångla med att spänna band och grejer vid varenda blöjbyte. Och kunna ha henne närmare, den är ju rätt stel så det är svårt att få henne helt intill mig vid amning. Tre veckor som sagt, längtar!

1 comment:

Unknown said...

Tiden går fort när man har barn ;)