Wednesday, September 25, 2013

Releasefest och bokmässa

Imorgon smäller det! Då är det releasefest, och dessutom börjar bokmässan. Jag och Kamilla kommer vara i Andinas monter B00:08 för att signera och prata stickning en timme varje dag. Hela Andinas monterschema finns här, och vi blir jätteglada om ni kommer och säger hej till oss i montern!

Vårt schema ser ut såhär:
Torsdag 13-14
Fredag 12-13
Lördag 14-15
Söndag 11-12

Hoppas att vi ses antingen på releasefesten eller på bokmässan! Och håll tummarna för att Astrid inte vaknar varannan timme hela natten för att äta (snutta), som hon gjort senaste tiden, för då kommer jag vara mer av en zombie imorgon och det vill jag verkligen inte.

6 comments:

Anonymous said...

Stort Lycka till. Hoppas ni får sälja många böcker.
Lilian

Anonymous said...

Hej

Jättekul med boken, grattis!

Det är hemskt när man inte får sova, men det går faktiskt att få dem att somna, sova och somna om själva. Det är tufft och känns hemskt, men man får investera ett par nätter och sen är det faktiskt klart. Finns massa bra läsning om det.
Är dert så att ditt barn är extra specioellt och det inte funkart så kan hon säkert med lite envishet låta sig nöja med pappan, inför en särskilt viktig dag måste ju mamman få sova!

Lucka till

lotta n said...

Hej!
Stort lycka till på releasefest och bokmässan, jag kan tyvärr inte komma men hoppas att ni får sälja många böcker.
Är så häftigt att ni efter allt arbete med boken äntligen ska sitta och signera böcker på mässan.
Njut av stunden och fira ögonblicket!!!

Anonymous said...

Jag beställde boken via adlibris o fick den idag! Fantastisk bok, vill sticka allt!!! Vackra bilder, Snyggt upplägg, pedagogisk!! ja, bara positivt,ni har verkligen lyckats!

Iréne i Östersund

LallaGunilla said...

Lycka till på fest och mässa. Er bok är toppen!

Linda said...

Så roligt med bokmässa! Jag är ledsen att jag inte kan åka till Gbg i år och gå på den av flera skäl, men ett är att jag gillar er bok otroligt mycket! Lycka till!