Saturday, October 19, 2013

Viffla-paket

Det kom ett litet paket i brevlådan häromdagen som gjorde mig så himla glad. För någon vecka sen så la Viffla-Linnea upp en bild på ett tyg hon köpt på Instagram, och jag frågade vart hon köpt det. Hon erbjöd sig att skicka tygprover eftersom tyget bara fanns på Etsy, men skickade så mycket mer än bara tygprover. En fin liten projektväska, vackra knappar och små stickmarkörer och så ett jättefint brev. Det gjorde helt klart min dag!

Jag är så himla glad att Linnea börjat blogga igen efter ett uppehåll. Det är en av de mest inspirerande bloggar jag vet (och det skriver jag inte bara för att jag fick ett fint paket :p ). Dessutom har hon börjat göra egna mönster och jag bara måste sticka koftan Clara när det mönstret är klart. Clara liksom, det är ju som en kofta gjord för mig!
In och läs om ni inte redan gör det!

3 comments:

KatLinn said...

Så mycket vackert! Knapparna! Och ja, hennes blogg är underbar, riktigt inspirerande.

Anna Martina said...

Det är kanske på etsy man borde leta tyg alltså! Visst är det kul att Linnea bloggar igen, jag ska sticka hennes kofta Siri så snart den kommer ut med det uppdaterade mönstret!

Viffla said...

Jag tycker att du fick precis vad du förtjänade! Tack för fina ord.