Saturday, February 1, 2014

Handfärgad lyx i brevlådan

Häromdagen ringde brevbäraren på dörren och eftersom jag inte beställt något blev jag mycket förvånad. Men förstå min glädje när det i paketet låg två underbara handfärgade garnhärvor som jag fått i present av Anna! Hon har precis öppnat en ny webshop där hon förutom sitt handfärgade garn också säljer Signature Needles. Morrisgarn heter den, spana in den!

Jag har redan börjat planera ett projekt i mina fina härvor, och det ska nog faktiskt bli en kofta av dem. Flerfärgsstickat i gult, grått och vitt, jag tror det blir toppen. Eftersom jag behövde en till härva i exakt samma färgbad har jag nu engagerat både Anna och Stickpodden-Karin, eftersom Karin fått en härva från samma färgbad. Så efter lite garncirkulation så ska Karin skicka sin härva till mig :). Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar verkligen stickvärlden! 

5 comments:

Anonymous said...

Tack för tipset. Jag har inte behövt köpa garn på ett tag efter att jag fått ärva en massa garn från farmor, men när jag väl behöver så är det alltid bra med tips på ekologiska garner.

emmycarolines.blogspot.se said...

Vilket bra tips! Är inte så van att handla garn på internet då jag alltid vill känna och klämma innan jag bestämmer mig. Men jag kikade in på deras sida gillade deras tanke bakom och att allt var av bra kvalité! Tack!

Manduzana stickar said...

Så himla fint garn! Och ja, stickvärlden är fantastisk!

Jennie said...

Åh jösses vilket fint garn!!

Anonymous said...

Välkommen till 24Hour Lån Tjänst

Har du försökt att få lån från bankerna utan framgång? Snabbt behöver pengar för att få ut av skulden? Behöver pengar för expansion eller etablering av ett eget företag? Få ett lån från en av Storbritanniens ledande företag lån. 24Hour Lån Tjänsten är ett av de största säkrade lån företag i Storbritannien och vår vänliga och erfarna personal har möjlighet att behandla din ansökan snabbt och effektivt. Du får låna över en term 1-25 år och låna något belopp från £ 2000 till £ 50,000,000.00 för något ändamål.

Olika typer av lån som vi erbjuder är:

personliga lån
Kortfristiga lån
Skuldkonsolidering lån
Online lån
snabba lån
Lån Alla ändamål
Kredit termer
Dåliga krediter lån
Billiga lån
Negativa krediter lån
bostadslån
Bad kredit problem
Säkrade lån

Med en låg ränta på 3% på alla delar av världen. Applikationen finns tillgänglig för sökande som är 18 år och äldre.

För mer information, vänligen kontakta via e-post: 24hourloanservice@gmail.com
Hälsningar
Larry Fox