Thursday, August 28, 2014

En liten Victoria

Jag fyllde år igår, och även fast jag fortfarande var (och är) förkyld så hade jag en bra födelsedag. Och jag fick världens finaste present! En liten spinnrock, en Louët Victoria s95. Det var inte helt en överraskning, för någon månad sen fick jag syn på att en webshop reade ut ett visningsexemplar av en Victoria och bestämde mig för att köpa den. Det visade sig dock att den redan var såld, bara inte borttagen från webshopen och jag blev jättebesviken. Så jag och Andreas bestämde att eftersom att det snart var min födelsedag så kunde jag få en i födelsedagspresent (och så får han en ps4:a av mig när han fyller år om tre månader, det är redan bestämt :P ). 

Eftersom jag visste vad jag skulle få så hade jag beställt hem två flätor från Hilltopcloud. Så nu blir de inte mycket stickat närmsta tiden, jag vill bara spinna!

5 comments:

Sjömans-Elin said...

Yey! Välkommen ner i det seriösa spinnträsket! Och grattis i efterskott!

Anonymous said...

Haha, jag trodde det var någon slags träningsmaskin och tänkte "nu tar bloggen en lite oväntad vändning" men vad roligt att jag hade fel: läser mycket mycket hellre om spinnrockar, lycka till med... spinningen (öh, heter det så) :-D

Sara said...

Grattis och hurra! Vilken toppen-present!

nesinom said...

Grattis! For en herlig presang :)

Manduzana stickar said...

Vilken bra födelsedagspresent!