Friday, August 5, 2016

Sjalar på rad

Sista semesterveckan ägnar vi åt att möblera om, vilket allra mest innebär att få upp saker (som legat och väntat länge) på väggarna. Tex den här kroklisten till mina sjalar:

Tidigare låg sjalarna nertryckta i lådor och varje dag tog jag mest den översta ur lådan och de andra låg sorgligt bortglömda långt ner. Det här är eventuellt inte det absolut bästa för sjalarna (tänker att de kanske hänger ut sig) men jag ser dem och kan använda dem. Mycket bättre för mig! Och så blir de som en utsmyckning i sig på väggen. Dock måste jag kanske köpa en till, jag har fler sjalar än de som syns på bilden... Men något ska vi ju ha i vår konstiga långa korridor!

6 comments:

Elisabet said...

Så vackert! Ett konstverk som lyser upp.

Helga said...

Vad fint! Kanske går att hänga dem på ringar sen om de hänger ut sig.

Malin said...

Jättefint!

Malin said...

Jättefint!

Jennie said...

Åååh vad fint! Så vill jag också ha!

Manduzana stickar said...

Åh, snyggt sätt att förvara sjalarna på!