Wednesday, November 16, 2016

Håll käften jag räknar

Tidigt i höstas fick jag den här boken för att recensera i bloggen och jag såg direkt fram emot att läsa den. En bok om stickning som inte innehåller stickmönster låter spännande, något helt nytt! Och så älskar jag namnet såklart :). Nåväl, nu är det ju så att jag är sjukskriven för utmattningsdepression och jag som tidigare varit en bokmal av rang läser numera inte alls. Det går liksom inte att hålla fokus. Jag trodde att jag skulle kunna ta mig igenom den här boken som verkar rätt lättläst, men nu två månader senare har jag fortfarande bara läst två kapitel. Och två kapitel ger ju inte mycket till recension, även om det varit två kapitel som gett mersmak. Det här blir alltså mer av ett tips till alla som gillar stickning (och som har hjärnor som klarar av att läsa). Köp den eller låna på bibblan! Själv ser jag fram emot att läsa mitt exemplar när min hjärna återhämtat sig lite mer.

1 comment:

Linnéa said...

Har precis börjat läsa den och var fast redan efter ett par sidor :)