Sunday, April 30, 2017

Trosor

Jag fick lite frågor om trosorna som jag visade i min vårplan så tänkte att jag skulle skriva lite mer om dom. Helt omöjligt att ta kort på svarta grejer, men å andra sidan är det inte så mycket att se. Helt vanliga bekväma trosor bara! Fast just att trosor är bekväma är kanske inte så vanligt?

Mönstret kommer från Svenska Mönster och hittas här. Jag sydde storlek M och med mellanhög midja, finns tre olika val på låg mellan och hög midja. Tyget är rester från andra saker jag sytt så bomullsjersey med lite elastan i. Resåren är trosresår från Stoff och Stil.

Supertråkigt att sy om jag ska vara ärlig, men gött att 6 par trosor kostar näsan gratis (eftersom det var rester från andra projekt) plus att de är sköna!

2 comments:

Unknown said...

Tack!

Unknown said...

fina! och roligt att kunna sy allt man behøver