Sunday, April 29, 2018

Sommarplanen

Det går väldigt bra med läkningen tycker jag! Jag har inte särskilt ont, eller det gör inte ont så länge som jag tar det lugnt och inte rör mig alltför mycket. Vilket för mig, med adhd osv, inte är det allra lättaste. Rastlös är bara förnamnet! Så jag har ägnat mig lite åt att planera vad jag vill sy framöver. 
Det här är min sommarplan än så länge. Mest är det sånt jag har lust att sy, det enda jag egentligen behöver är lite nya linnen eftersom mina nuvarande linnens passform inte är lika bra längre med små bröst. Mina t-shirts sitter faktiskt okej, inte perfekt men de får duga så länge. Jag har inte orkat prova igenom mina klänningar än så jag vet inte hur många utav dom som kommer sitta dåligt, det återstår att se. Får se om det blir någon mer bloppis framöver när jag har provat igenom lite. 

1 comment:

Anonymous said...

Vid rastlöshet kanske det funkar att ligga platt på rygg på golvet, benen rakt upp i luften och "spring i luften", kanske jägarvila först när man "sitter som på en stol mot väggen" men utan stol.